> Un deliciu din frigarui cu ciuperci, trebuie incercat! - Healthy Zone Un deliciu din frigarui cu ciuperci, trebuie incercat! - Healthy Zone

Healthy Zone

Un deliciu din frigarui cu ciuperci, trebuie incercat!

Astazi va punem la dispozitie o metoda de a prepara ciupercile si anume pe post de frigarui foarte delicioase.

Acest tip de preparat este foarte usor de pregatit si cu siguranta o sa va surprinda intr-un mod extrem de placut dupa ce veti consuma.

Acest tip de frigarui este perfect pentru un aperitiv de ocazie si pentru a impresiona prietenii si membrii familiei.

Iata care sunt ingredientele de care aveti nevoie:

600 grame de ciuperci champignon

4 linguri de ulei de floarea soarelui

4 linguri de sos de soia

2 lingurite de suc de lamaie

o legatura de marar sau ceapa verde

1 lingurita de praf de boia iute

Mod de preparare:

Pentru inceput trebuie sa spalati bine ciupercile si sa le uscati pe un prosop de hartie.

Adaugati ciupercile intr-o punga curata si uscata.

Adauga in punga lingurita de boia de ardei, uleiul, sosul  de soia, mararul sau cepa verde tocate bine si marunt si in ultmul rand sucul de lamiaie.

Legati punga la capat si incepeti sa amestecati ingredientele din punga prin scuturare.

Apoi lasati la marinat timp de 30 de minute.

Betisoarele de frigarui trebuie inmuiata in apa si apoi sa infingeti in ciuperci cu grija pentru a nu se rupe.

Preincalziti cumptorul la o temperatura de 200 de grade si asezati ciupercile cu betisoarele in cuptor timp de 15 minute pentru coacere.

BONUS

Stiti ce se intampla cu corpul dumeavoastra atunci cand consumati ciuperci?

Reputația de ciuperci ca superaliment este bine meritată – ciupercile sunt într-adevăr bune pentru tine!

Beneficiile pentru sănătate ale consumului de ciuperci sunt bine documentate și variază de la efectele anticancerului și de la scăderea în greutate la proprietățile de stimulare a imunității și la ameliorarea stresului.

Ciupercile pot face o mare plus față de o dietă anticancerigena deoarece conțin cantități semnificative de seleniu.

O ceașcă de ciuperci shiitake, de exemplu, oferă mai mult de jumătate din doza zilnică recomandată pentru seleniu.

Se crede că seleniu dietetic previne cancerul în două moduri: în primul rând, acest micro-minerale este un constituent important al peroxidazei glutation, o enzimă care ajută la protejarea celulelor corpului de efectele dăunătoare ale radicalilor liberi.

În al doilea rând, seleniul poate ajuta la prevenirea creșterii tumorilor prin întărirea sistemului imunitar.

Beta-glucani din ciuperci s-au dovedit a fi capabile să treacă celulele imune în zona canceroasă și să distrugă celulele canceroase.

Efectele anti-cancer ale beta-glucanilor au fost, de asemenea, documentate într-o serie de studii pe animale.

Dacă intenționați să adăugați ciuperci sălbatice în dieta dumneavoastra împotriva cancerului, asigurați-vă că lotul pe care intenționați să îl cumpărați provine dintr-o zonă curată.

Pe măsură ce ciupercile nu au rădăcini, ei își folosesc celulele de suprafață pentru a absorbi nutriția direct din aer.

În Asia, beneficiile pentru sănătate ale ciupercilor sunt legendare.

În China și India, aceste superalimente nutritive au fost folosite din punct de vedere medical de secole, mai ales ca un remediu natural pentru răceli și gripă.

Astăzi, cercetătorii știu că lentinanii, polizaharidele prezente în mod natural, concentrate în special în ciupercile shiitake, sunt responsabile în mare măsură de beneficiile extraordinare ale acestor ciuperci.

Pe lângă faptul că joacă un rol important în funcționarea sistemului nervos și cerebral, vitaminele B sunt implicate în metabolismul energetic și sunt esențiale pentru funcția normală a tiroidei.

Acestea ajută la transformarea grăsimii dietetice, a proteinelor și a carbohidraților în energie, motiv pentru care cele mai bune diete cu pierdere de grăsimi îi încurajează pe diete să mănânce o mulțime de alimente bogate natural în vitaminele B.