> Topeste grasimea abdominala cu acest remediu! - Healthy Zone Topeste grasimea abdominala cu acest remediu! - Healthy Zone

Healthy Zone

Topeste grasimea abdominala cu acest remediu!

Stresul zilnic, lipsa de sport si o alimentatie gresita va poate duce corpul intr-o stare de supraponderabilitate si niciuna dintre noi nu isi doreste asta.

Astazi va vom prezenta un remediu simplu, natural si foarte eficient pentru reducerea kilogramelor care le aveti in plus.

De asemenea acest remediu va poate stimula cresterea unghiilor, a parului si este bogat in vitamine si minerale.

Remediul va ajuta sa va curatati sistemul digestiv si va promoveaza imunitatea.

Cu acest remediu puteti reduce aproximativ 3 kg intr-o luna de zile.

Nu este foarte mult dar este in cel mai sanatos mod posibil pentru o curatare a organismului.

Iata ingredientele de care aveti nevoie pentru acest remediu:

5-7 prune uscata

2 linguri de fulgi de ovaz

1 pahar de iaurt degresat sau chefir

1 lingura de seminte de in

1 lingurita de pudra de cacao

Mod de preparare:

Pentru inceput trebuie sa inmuiati prunele in 100 ml de apa fierbinte si sa lasati sa stea 15 mnute.

In alt vas trebuie sa amestecati uleiul de seminte de in, fulgii de ovaz, pudra de cacao si iaurtul.

Toate acestea trebuie foarte bine amestecate si pe urma scoateti prunele din apa si uscati-le.

Taiati-le foarte bine si adaugati-le in castronul separat.

Amestecati-le si puneti la frigider peste noapte.

Acest remediu trebuie consumat la micul-dejun dupa jumatate de ora in care beti un paharde apa calda.

De asemenea in alimentatia dumneaovastra trebuie sa aveti grija sa reduceti produsele fainoase, dulciurile si preparatele cu mult ulei.

BONUS

Exercitii simple care va pot ajuta sa eliminati grasimea de pe abdomen!

Cu totii ne dorim sa avem un abdomen cant mai plat si stim ca este nevoie de mult sacrificiu pentru a ajunge la aceasta performanta.

Pentru inceput trebuie sa stiti ca stratul de grasime va sta in cale si pentru a elimina acest lucru trebuie sa aveti o dieta echilibrata si sa faceti cateva exercitii pentru abdoment in fiecare zi.

Daca veti face aceste exercitii regulat timp de cateva luni, cu siguranta veti avea abdomenul pe care vi-l doriti.

Iata care sunt cele mai bune exerciti pentru abdomenul dumneavoastra:

Sarituri ci mainile ridicate

Acest tip de exercitiu este excelent pentru a elimina grasimea depusa in plus si va ajuta excelent si pentru incalzirea dinainte de antrenamentul propriu-zis.

Plasati picioarele in treptul umerilor si apoi indoiti genunchii si sariti cu mainile ridicate.

Faceti acest lucru de cel putin 20 de ori pentru inceput si apoi puteti mari nivelul de dificultate prin mai multe repetari.

Abdomene clasice

Stati culcat pe spate, genunchii indoiti si cu talpile pe podea.

Mainile asezate dupa cap si incercat sa ridicati pieptul de la podea spre genunchi.

Reveniti la forma initiala si repetati procesul de 15 ori a cate 3 seturi.

Mers in maini pana la flotare

Stati drept in picioare si aplecati-va pana cand atingeti cu palmele pe podea.

Apoi incepeti sa mergeti cu corpul pe palme pana cand ajungeti in pozitia de flotare.

Cand ajugeti in pozitia de flotari faceti una si reveniti inapoi in pozitia de drept.

Repetati exercitiul de cel putin 10 ori a cate 3 seturi, iar dupa o perioada puteti mari dificultatea la mai multe repetari tot pe 3 seturi.

Bicicleta de pe podea

Pentru acest exercitiu trebuie sa stati pe spate cu mainile la ceafa si cu genunchii ridicat.

Apoi incercat sa ridicat pieptul si cotul stang in asa fel sa atingeti genunchiul drept si apoi reveniti la pozitia iniati.

Pe urma incercati sa atingeti cu cotul drept pe genunchiul stang.

Repetati acest exercitiu de cel putin 15 ori.

Plank-ul sau statul pe antebrate

Acest exercitiu este mai dificil si puteti incepe prin efectuarea lui pentru cateva secunde.

Stati in pozitie de flotare doar ca aveti nevoie sa va sprijiniti de antebrate si nu de palme.

Spatele si picioarele trebuie sa fie drepte si incordate pe tot acest timp.

Mentineti aceasta pozitie pentru inceput a cate 10-15 secunde si pe urma puteti mari gradul de dificultate.