> Reguli simple pe care trebuie sa le aplici daca vrei sa urmezi o dieta! - Healthy Zone Reguli simple pe care trebuie sa le aplici daca vrei sa urmezi o dieta! - Healthy Zone

Healthy Zone

Reguli simple pe care trebuie sa le aplici daca vrei sa urmezi o dieta!

Daca esti sigur ca vrei sa incepi o dieta este imporatant sa cunosti cateva reguli simple precum cata apa sa bei, ce sa mananaci, cand sa faci sport si multe altele.

Din acest motiv, m-am gandit sa iti prezint astazi o lista cu cele mai importante si simple reguli pentru alimentatie.

Este bine sa te cantaresti des pe perioada dietei?

Specialistii sustin ca da, este recomandat sa faceti o cantarire cel putin o data pe saptamana pentru a va monitoriza ritmul de pierdere in greutate.

Incepe fiecare zi cu un pahar cu apa pentru imbunatatirea metabolismului, revigorarea, hidratarea si detoxifierea intregului organism.

Ia micul dejun in fiecare zi.

Micul dejun ne ofera energie, imbunatateste capacitatile cognitive si ne ajuta sa consumam mai putine alimente de-a lungul intregii zile, in special daca este bogat in proteine si cu un continut mic de zahar.

Mai mult nu inseamna neaparat mai bine.

Da, exista anumite alimente pe care ar trebui sa le consumam in cantitati mai mari, cum ar fi cele bogate in fibre, insa nu trebuie sa exageram.

Consumul de fibre ar trebui sa fie de aproximativ 25g pe zi pentru femei si 40g pentru barbati.

Consuma ulei de peste.

Pentru ca probabil nici tu nu consumi peste atat de des cat ar trebui si pentru ca suplimentele contin cantitati mai mari de ulei de peste, este indicat sa iei, macar din cand in cand, suplimente de Omega 3, 6 si 9.

Uleiul de peste este extraordinar de benefic pentru sanatatea sistemului cardiovascular si pentru rinichi, accelereaza arderea grasimilor si protejeaza frumusetea pielii, a parului si a unghiilor.

Fructele si legumele sunt cele mai importante.

Iata una dintre acele reguli de alimentatie cu adevarat esentiale, atat pentru sanatate, cat si pentru un trup svelt: fiecare masa trebuie sa contina in proportie de 80% vegetale si 20% proteine si cereale.

De foarte multe ori vei avea pofta de inghetata, pizza sau orice tip de mancare rapida care este plina de grasimi nesanatoase si carbohidrati.

Specialistii sustin ca intr-o zi din saptamana sa va faceti orice pofta doriti pentru ca astfel veti reduce si nivelul de stres si veti evita sa va ganditi in fiecare zi la aceste tipuri de mancaruri nesanatoase.