> Modalitati de a pierde barbia dubla fara pastile sau interventii chirurgicale! - Healthy Zone Modalitati de a pierde barbia dubla fara pastile sau interventii chirurgicale! - Healthy Zone

Healthy Zone

Modalitati de a pierde barbia dubla fara pastile sau interventii chirurgicale!

Acest articol uimitor a fost scris de Anthony Alayon, nutritionist certificat sportiv, formator personal.

Chiar dacă restul corpului tau este subtire si tonifiat primul lucru pe care multi oameni il vor observa este forma si aspectul fetei.

Acest lucru face greu sa ignorati suplimentarea de grasime, sau asemanarea de grasime suplimentara, in zona barbiei.

In plus, este greu sa te simti increzator in aspectul general cand te uiti inapoi in oglinda retinand apa, tinand excesul de greutate.

Muti oameni care invata cum sa-si piarda grasimea in mod general uita de aspectul barbiei duble.

Cu toate acestea, este un loc greu evitat.

Nu exista exercitii tipice de făcut la sala de gimnastica, iar în unele cazuri, mai putine calorii nu vor face diferenta de care aveti nevoie pentru a reduce nivelul de grasime al fetei.

Exercitarea muschilor de pe fata

Este imposibil sa gasesti o masina la sala de gimnastică pentru a-ti lucra muschii de fata.

Nu exista nici un lucru ca reducerea la fața locului antrenamente pentru fata.

Cu toate acestea, face diferenta de a exercita mușchii faciali, iar intarirea si tonifierea acestor muschi este o modalitate de a pierde grasimea.

Ridica barbia

Pentru a lucra la o barbie dubla, ridica barbia.

Este un exercitiu simplu care implica doar mișcarea buzelor.

Incepeti prin a va inclinati capul spre tavan, purtati buzele ca un peste sau sub forma de sarutare.

Va trebui sa faceti mai multe repetariin timp pentru a vedea rezultatele.

Rotirea capului

In primul rand, va trebui sa intindem gatul inapoi cat mai mult posibil, dar, evident, fara a fi tensionat si sa tinem aceasta pozitie timp de cinci secunde.

Apoi, vom repeta același exerctiu, dar de data aceasta intinzand capul in jos, apoi la stanga si la dreapta, tinand mereu pozitia timp de cinci secunde.

Trebuie sa incercati sa nu mutati umerii si sa-i mentineti relaxati.