> Mancaruri ca promoveaza pierderea in greutate si arderea grasimilor! - Healthy Zone Mancaruri ca promoveaza pierderea in greutate si arderea grasimilor! - Healthy Zone

Healthy Zone

Mancaruri ca promoveaza pierderea in greutate si arderea grasimilor!

Cand vine vorba de acumularea de grasime, zona abdominala este cea mai critica parte a corpului.

In aceasta parte se acumuleaza fara sa ne dam seama sise modifica masura taliei.

Daca incluzi anumite alimente in dieta zilnica si puțin efort,poti arde grasimea abdominala repede si intr-un mod eficient.

Pentru a arde grasimea abdominala in mod ideal ar trebui sa mananci cel puțin patru mese mici pe zi și includerea a 2-3 mere pe zi in dieta.

Dupa cum stim,pentru a obtine un abdomen plat trebuie sa facem unele sacrificii,cum ar fi evitarea acelor alimente care provoaca retinerea lichidelor si a grasimii in organism.

Din acest motiv, iti recomandam urmatoarele:

Incearca sa bei doi litri de apa pe zi, in plus fata de sucuri naturale de fructe;

Evita faina, alimente procesate si dulciurile;

Elimina sarea din dieta ta,deoarece este principalul motiv pentru care retii lichidele;

Trebuie sa faci exercitii fizice in fiecare zi.

Pur si simplu,mersul pe jos in mod regulat o jumatate de ora pe zi poate imbunatati foarte mult sanatatea.

Un regim alimentar nu inseamna doar a nu mai manca.

Tu ar trebui sa mananci de patru ori pe zi:micul dejun,care este foarte important,masa de pranz,o gustare mica si cina.

Cel mai bine este sa mananci portii mai mici.

Fructele de mare

Aceasta optiune ar putea fi un pic mai scumpa pentru a manca zi de zi, dar este recomandata consumarea lor macar de 3 ori pe săptamana.

Crustaceele au un anumit tip de grasimi mononesaturate,care ajuta la eliminarea grasimii din acumulare, si sunt foarte sanatose si bogate in Omega 3.

Mananca fructe de mare,deoarece vei beneficia de multe vitamine si minerale.

Avocado

Avocado contine acid oleic, care ajuta la eliminarea sau intârzierea senzatiei de foame.

In plus,fructele de avocado contin fibre care ne ajuta sa slabim.

Conjuma ovaz cu nuci fara ulei si lapte.

Poti prepara o omleta cu legume si poti adauga si putin ulei.

Dar este bine sa optati pentru uleiul de masline sau cel de porumb.

Puteti prepara o budinca cu braza si pentru aceasta aveti nevoie de:

2 oua

1 banana taiata in cuburi

250 gr de branza de vaci

Coaceti aceasta la cuptor timp de 15 minute sau 4 minute la cuptorul cu microunde.

Pentru desert sau intr-un weekend puteti prepara pancakes de ovaz.

Aveti nevoie de 1 pahar de ovaz, 1 ou si 1 banana care trebuie adauga-te intr-un blender.

Apoi pregatiti-le intr-o tigaia unsa cu putin ulei si serviti-le cu putina miere sau fructe de padure.