> Iata ce se intampla cu corpul tau atunci cand mananci 2 oua pe zi! - Healthy Zone Iata ce se intampla cu corpul tau atunci cand mananci 2 oua pe zi! - Healthy Zone

Healthy Zone

Iata ce se intampla cu corpul tau atunci cand mananci 2 oua pe zi!

 In trecut lumea considera ca daca mananci mai multe oua pe zi este un lucru rau deoarece promoveaza cresterea colesterolului.

Prin urmare, multi medici si experti medicale au sfatuit sa nu mancati mai multe oua ca poate fi daunator asupra nivelului ridicat de colesterol.

Cu toate acestea oualele sunt perfecte pentru sanatatea noastra deoarece sunt bogate in protein, vitamine, minelra si antioxidanti.

Iata cele mai bune beneficii ale oualelor:

Specialistii sustin sa consumati 2 până la 3 oua zilnic pentru a ne imbunatati sanatatea.

Acest lucru se datoreaza faptului ca ouale au o abundenta de beneficii pentru sanatate.

Reducerea riscului de cancer

Conform unui studiu publicat in revista Breast Cancer Research, consumul de oua zilnic poate reduce riscul de cancer mamar cu 18%.

Anume, ouale au aminoacizi, minerale si vitamine care vor stabiliza nivelurile de estrogen, care uneori pot fi principala cauza a cancerului de san.

Reduceți riscul bolilor cardiovasculare

Ouale au 40 grame de colesterol bun, care pot preveni o varietate de boli de inima.

In trecut, expertii credeau ca ouale cresc nivelul colesterolului, dar acest lucru este gresit, adica corpul nostru reglementează propriile niveluri de colesterolsi cea mai mare parte a colesterolului este produsa chiar de organism.

Bogatia acizilor grasi omega-3 in oua poate scadea nivelul trigliceridelor si poate preveni problemele cardiovasculare.

Ajuta la imbunatatirea vederii –

Ouale sunt bogate in luteina, zeaxantina si vitamina A, care imbunatatesc semnificativ vederea.

Vitamina A este necesara pentru a vedea in intuneric, in timp ce luteina si zeaxantina sunt antioxidanti puternici care pot preveni deteriorarea radicala si problemele de vedere prin intarirea vederii.

Protejați creierul

Colina este o substanta importanta prezenta in oua si este esentiala pentru creier.

Acesta este un neurotransmițător care trimite stimuli la nivelul creierului si al sistemului nervos, iar atunci cand nivelul acestuia este scăzut, memoria si functia creierului sunt afectate negativ.

Sprijinirea sănătății pielii, părului și ficatului

Galbenusul de oua are proteine ​​si sulf care au puterea de a revitaliza parul si o mai buna calitate a pielii.

Lecitina, o alta substanta din oua, ajuta ficatul in procesul de detoxifiere si, de asemenea, imbunatateste digestia.

BONUS:

Lucruri care se intampla cu corpul tau atunci cand mananci 2 oua pe zi!

De multe ori oamenii au interogat despre proprietățile ouălor de pui.

De obicei, ei au spus lucruri negative.

Cu toate acestea, s-a dovedit că compoziția ouălor de pui este de fapt foarte unică în mai multe moduri.

Prin urmare, am colectat unele dovezi ale studiilor recente, iar în articolul de astăzi vom vorbi despre toate avantajele pe care ouăle de pui le pot oferi organismului.

De fapt, 2-3 ouă pe zi ar fi o zi perfectă de ouă.

Iata care sunt acestea:

Încetinirea procesului de îmbătrânire

Un studiu realizat de cercetători olandezi a susținut că 87% dintre femeile cu vârste cuprinse între 35 și 40 de ani au consumat ouă și au reușit să scape de pete de vârstă.

Mai mult, pielea lor a fost imbunatatita.

De asemenea, ridurile din jurul ochilor care au apărut la bărbați s-au redus considerabil.

Bune pentru fertilitate

Vitaminele B fac parte din formarea hormonilor sexuali.

De exemplu, vitamina B9 sau acid folic pot ajuta celulele roșii din sânge și tubul neural al fătului.

De asemenea, va reduce riscul de întârziere mintală la copii.

Astfel, vitamina B9 este în mod clar foarte necesară pentru femeile gravide. 1 ou de pui contine 7,0 mg din aceasta vitamina.

Reduce riscul de cancer

Colina, care este necesară pentru creier, este, de asemenea, unul dintre acele ingrediente care reduc riscul de cancer.

Un studiu, care a explorat dieta zilnică a femeilor în adolescență care a inclus ouă, a susținut că riscul de cancer mamar a scăzut cu 18%.

Începeți pierderea în greutate

Unii cercetători americani au concluzionat că, dacă combinați o dietă cu conținut scăzut de calorii și ouă de găină pentru micul dejun, veți pierde greutatea mai repede.

Acest tip de mic dejun vă va menține mult mai plini, permițându-vă astfel să reduceți cantitatea de alimente pe care o consumați de obicei zilnic.

Riscul redus al bolilor cardiovasculare

Unele cercetări noi au arătat că colesterolul din ouă este de fapt echilibrat cu fosfatide, astfel încât să nu dăuneze sănătății noastre.

În plus, inhibă producția corporală a colesterolului.

În plus, ouăle conțin acizi omega-3 care vor reduce nivelurile de trigliceride, reducând astfel riscul bolilor cardiovasculare.

Complexul de vitamina B protejează pielea, părul și ficatul

Biotina, vitamina B12 și alte proteine nutritive digerabile contribuie la întărirea părului și a pielii.

De asemenea, în ouăle de pui există fosfolipide care vor ajuta la eliminarea toxinelor din ficat.

Vitamina D ajută la absorbția calciului

Dacă prezentați o alegere persoanei care bea o lingură de ulei de pește sau doar mănâncă un ou fiert, majoritatea preferă oul.

Conținutul de vitamina D este același în ambele cazuri.

De asemenea, oamenii de stiinta au gasit o modalitate de a creste cantitatea de continut de vitamina D in oua prin hrana suplimentelor speciale de pui.

Vitamina D va ajuta, la rândul său, calciul să fie absorbit și va întări și oasele și dinții.

Luteina păstrează vederea clara

Unele cercetări noi au arătat că ouăle de pui sunt, de asemenea, îmbogățite în luteină.

Aceasta, la rândul său, este responsabilă pentru o vedere clară și ascuțită.

Dacă aveți deficiențe, ochii dumneavoastra vor începe să se deterioreze și se vor acumula unele modificări distrugătoare ale țesutului ocular.