> Exercitii simple care va pot ajuta sa eliminati grasimea de pe abdomen! - Healthy Zone Exercitii simple care va pot ajuta sa eliminati grasimea de pe abdomen! - Healthy Zone

Healthy Zone

Exercitii simple care va pot ajuta sa eliminati grasimea de pe abdomen!

Cu totii ne dorim sa avem un abdomen cant mai plat si stim ca este nevoie de mult sacrificiu pentru a ajunge la aceasta performanta.

Pentru inceput trebuie sa stiti ca stratul de grasime va sta in cale si pentru a elimina acest lucru trebuie sa aveti o dieta echilibrata si sa faceti cateva exercitii pentru abdoment in fiecare zi.

Daca veti face aceste exercitii regulat timp de cateva luni, cu siguranta veti avea abdomenul pe care vi-l doriti.

Iata care sunt cele mai bune exerciti pentru abdomenul dumneavoastra:

Sarituri ci mainile ridicate

Acest tip de exercitiu este excelent pentru a elimina grasimea depusa in plus si va ajuta excelent si pentru incalzirea dinainte de antrenamentul propriu-zis.

Plasati picioarele in treptul umerilor si apoi indoiti genunchii si sariti cu mainile ridicate.

Faceti acest lucru de cel putin 20 de ori pentru inceput si apoi puteti mari nivelul de dificultate prin mai multe repetari.

Abdomene clasice

Stati culcat pe spate, genunchii indoiti si cu talpile pe podea.

Mainile asezate dupa cap si incercat sa ridicati pieptul de la podea spre genunchi.

Reveniti la forma initiala si repetati procesul de 15 ori a cate 3 seturi.

Mers in maini pana la flotare

Stati drept in picioare si aplecati-va pana cand atingeti cu palmele pe podea.

Apoi incepeti sa mergeti cu corpul pe palme pana cand ajungeti in pozitia de flotare.

Cand ajugeti in pozitia de flotari faceti una si reveniti inapoi in pozitia de drept.

Repetati exercitiul de cel putin 10 ori a cate 3 seturi, iar dupa o perioada puteti mari dificultatea la mai multe repetari tot pe 3 seturi.

Bicicleta de pe podea

Pentru acest exercitiu trebuie sa stati pe spate cu mainile la ceafa si cu genunchii ridicat.

Apoi incercat sa ridicat pieptul si cotul stang in asa fel sa atingeti genunchiul drept si apoi reveniti la pozitia iniati.

Pe urma incercati sa atingeti cu cotul drept pe genunchiul stang.

Repetati acest exercitiu de cel putin 15 ori.

Plank-ul sau stattul pe antebrate

Acest exercitiu este mai dificil si puteti incepe prin efectuarea lui pentru cateva secunde.

Stati in pozitie de flotare doar ca aveti nevoie sa va sprijiniti de antebrate si nu de palme.

Spatele si picioarele trebuie sa fie drepte si incordate pe tot acest timp.

Mentineti aceasta pozitie pentru inceput a cate 10-15 secunde si pe urma puteti mari gradul de dificultate.