> Exercitii pe care trebuie sa le faceti inainte de culcare! - Healthy Zone Exercitii pe care trebuie sa le faceti inainte de culcare! - Healthy Zone

Healthy Zone

Exercitii pe care trebuie sa le faceti inainte de culcare!

Stiati ca exercitiile pe care le faceti inainte de culcare va pot aduce minuni?

Cercetarile sugereaza ca exercitiile inainte de culcare poate deschide calea pentru un metabolism stimulat, deoarece mai multe calorii sunt arse in timpul somnului si calitatea odihnei se imbunatateste.

Puteti face exercitii aerobice

Cea mai buna metoda de a combate grasimile si sa stimulati metabolismul este sa faceti aerobic.

Aproximativ 20 de mintue pe zi cu doua ore inainte de culcare a dovediti ca sunt foarte benefice.

Acest tip de exercitii va fac sa transpirati mai repede si astfel pierdeti din grasime mai usor.

Exercitii de rezistenta

O alta modalitate buna este sa faceti exercitii de rezistenta.

Acest tip de exercitii duc la un metabolism ridicat si maresc rata in care se arde grasimea.

Puteti face abdomene, flotari, genofleiuni sau plank pentru rezistenta dumneavoastra.

Pe masura ce temperatura corpului creste, atunci vor creste si performantele exercitiilor.

De asemenea pozitionarea inclinat este o modalitate excelenta de a elibera muschii tensionati.

In afara de exerictiile active puteti incerca si exercitiile de meditatie si respiratie.

Concentrati-va pe gandurile dumneavoastra si astfel veti promova somnul si veti restabili vitalitatea corpului.

BONUS:

6 exercitii care te mentin in forma si sunt cu mult mai eficiente decat alergatul!

Vrem sa va propunem 6 exercitii extrem de eficiente care sa va ajute sa va conturati silueta pe care o visati, dar si sa o mentineti, utile mai ales pentru persoanele care nu se dau in vant dupa jogging.

Acest set de exercitii are rezultate excelente in lupta cu kilogramele in plus, deci invitam pe toti cei care isi doresc sa fie in forma sa le incerce!

Alpinismul

Alpinismul antreneaza tot corpul in miscare, astfel incat rezultatele sunt pe masura asteptarilor, fiecare particica a trupului fiind modelata constant.

Pe langa imbunatatirea circulatiei sangvine, acest exercitiu intareste muchii picioarelor, ai inimii si ai bratelor in special.

Saritul corzii

Saritul corzii este o solutie excelenta nu numai datorita faptului ca arde caloriile intr-un mod alert, dar si pentru ca mareste rezistenta corpului dumneavoastra.

Acest exercitiu este ideal chiar si pentru cei dintre noi care se plictisesc repede, deoarece exista atatea variante de sarituri incat in fiecare zi poti incerca ceva nou sau poti alterna diversele tipuri la fiecare antrenament.

Genunchii la piept

„Genuncii la piept” presupune inaintarea in timp ce ridici genunchii cat de mult poti.

Este exercitiul copilariei, de care nu scapam la orele de sport oricat am fi incercat sa ne eschivam.

Pe langa faptul ca arde extrem de repede caloriile, accelereaza ritmul cardiac mult mai eficient decat alegatul.

Variatia in acest exercitiu este esentiala, deoarece daca schimbi ritmul cu unul din ce in ce mai alert vei obtine rezultate excelente.

De asemenea, se recomanda pauzele pentru a incetini ritmul din cand in cand.

Flotarile cu saritura

Acest gen de flotari se executa destul de simplu: dupa fiecare flotare normala te ridici de la sol si faci o saritura.

Pe langa antrenarea si marirea rezistentei intregului corp, acest exercitiu se axeaza pe partea centrala a trupului.

Pentru o eficienta maxima, se recomanda accelerarea treptata a ritmului de exercitiu pana ajungeti la viteza maxima si incercati sa mariti numarul lor cu fiecare zi ce trece.

Saritura in lungime

Aveti nevoie de un spatiu deschis pentru a executa cum se cuvine acest exercitiu, pentru a sari cat mai departe.

Picioarele dumneavoastra trebuie sa stea ferm pe pamant, apoi din saritura sa ajungeti cat de departe puteti.

Un set de sarituri ar trebui sa cuprinda intre 10-20 sarituri, iar pentru rezultate foarte bune este de preferat sa executati 3 seturi.

Pe langa cresterea rezistentei si tonifierea muschilor din partea inferioara a corpului, sariturile in lungime va vor imbunatati coordonarea si echilibrul.

Sariturile cu genunchii la piept

Sariturile cu genunchii la piept se executa in inaltime, fiind si ele un mod excelent de a pierde din numarul de calorii acumulate.

Aveti nevoie de ceva spatiu.

Pentru rezultate pe masura asteptarilor, intindeti bratele in fata, tinandu-le paralele cu solul, iar genunchii ridicati-i atat de sus incat sa va puteti atinge bratele.

Incercati sa faceti pe cat de multe cu putinta.