> Cum sa scapati de grasimea de pe burta usor si sanatos? - Healthy Zone Cum sa scapati de grasimea de pe burta usor si sanatos? - Healthy Zone

Healthy Zone

Cum sa scapati de grasimea de pe burta usor si sanatos?

Atunci cand se acumuleaza o mare cantitate de grasimea in zona abdominala atunci inseamna ca s-a produs un dezechilibru hormonal.

Chimia corpului se modifica iar acest lucru inseamna ca acumulearea de grasimea deoarce corpul produce stres oxidativ si inflamatii.

Pentru a echilibra hormonii si scapam de grasimea de pe abdomen trebuie sa avem in vederea cativa pasi simplii:

Consumati proteine slabe

Aceste proteine slabe nu vor creste nivelul de inflamatie din corp.

Puteti consuma linte,carne de vita, somon etc.

Renuntati la alcool si sucuri acidulate

Aceste 2 categorii de produse sunt total interzise daca va doriti sa slabiti.

Pot afecta functionarea hormonilor totodata.

Executati exercitii ded intensitate mare pe perioade scurte

Cand alergam, supunem organismul la un stres care ridica nivelul cortizolului.

Hormonul stresului contribuie din plin la accentuarea inflamatiilor din corp.

Cel mai bine, fa exercitii intense, timp de 30-75 de secunde, in reprize separate de cate 2-3 minute de repaus.

Eliminati glutenul si lactatele din dieta

Glutenul si lactoza provoaca inflamatii in corp ce nu sunt benefice daca doriti sa scapati de grasimea de abdomen.

Elimina stresul din viata ta

Daca esti stresat, esti mai predispus cresterii depozitelor de grasime.

Faceti exercitii de reducere a stresului cel putin 30 de minute pe zi.

Incearca sa practici si meditatie ghidata, masajul.

Orice activitate care reduce nivelul stresului este binevenita.

Odihneste-te !

Aveti nevoie de cel putin 7-8.5 ore de somn neintrerupt,astfel incat, nivelul cortizolului si al insulinei vor fi tinute sub control.

Cresteti nivelul de adiponectina

Adiponectina este un hormon care controleaza depozitul de grasimi.

Cu cat adiponectina din sange este mai ridicata, cu atat vei arde mai multe grasimi.

Pentru a-ti creste nivelul de adiponectina, consuma fistic sau seminte de dovleac, sau 35-50 g de fibre pe zi sau poti lua suplimente cu magneziu.

Adauga iarba grasa in salate sau sucuri verzi

Iarba grasa este o sursa importanta de omega-3 si melatonina (ALA) care se poate converti in DHA.

O poti adauga in salate sau in sucuri.

BONUS:

Daca vrei un abdomen plat, stai departe de urmatoarele 6 mancaruri pe care, probabil, le mananci zilnic

Cine nu-si doreste un abdomen plat?

Fiecare ar trebui sa aiba asta in lista dorintelor.

Totusi, nu e un secret ca a avea un abdomen plat nu e floare la ureche.

Multi incearca diferite metode, au un plan de dieta pentru a pierde grasimea de pe abdomen, dar in final nu apar rezultatele asteptate.

Daca esti unul din aceia care sunt frustrati ca nu pierd grasimea de pe abdomen, mai bine te-ai uita ce alimente consumi zilnic.

Deoarece, e posibil sa mananci acea mancare de care ar trebui sa te feresti ca sa ai un abdomen plat.

Pentru a te ajuta sa scapi de grasimea de pe abdomen iata o lista cu ce ai voie si ce nu ai voie:

Nu consuma lapte- te baloneaza.

Mai bine bea iaurt.

Stai departe de cafea, alcool, zahar rafinat si mancare procesata- ele nu trebuie sa mai faca parte din dieta ta.

Zaharul rafinat incetineste precesul de ardere a grasimilor.

Iar mancarea procesata acumuleaza grasime in jurul taliei.

Foloseste sare cat mai putin posibil- sarea adauga aroma mancarii.

Dar sarea duce la retentie de apa, deci la umflare.

Redu consumul de sare.

Elimina condimentele picante din alimentatia ta- cauzeaza probleme de digestie si fac ca grasimea sa se acumuleze pe abdomen.

Redu consumul de carbohidrati- sunt un obstacol in procesul de ardere a grasimilor.

In loc sa mananci paine, paste si dulciuri, mai bine mananca alimente bogate in proteine.

Mananca cat de multe fructe poti- Fructele sunt o mancare sanatoasa.

Alege fructele cu grija.

Cele cu multa fructoza ca merele si perele iti vor incetini metabolismul.

Daca respecti aceste 6 reguli vei avea un abdomen plat cu ajutorul diete si sportului.

Efortul tau nu va mai fi in zadar!