> Cum puteti puteti prepara humus delicios ? - Healthy Zone Cum puteti puteti prepara humus delicios ? - Healthy Zone

Healthy Zone

Cum puteti puteti prepara humus delicios ?

Oricine a încercat vreodată humus va fi de acord că este un fel de mâncare excelentă.

Principalul ingredient al acestuia este nautul, iar acesta este minunat pentru a vă ajuta să vă gestionați greutatea.

Ele nu sunt doar o sursă excelentă de proteine, dar sunt și bogate in vitamina B; excelent pentru obtinerea motorului dvs. de metabolism.

Beneficiile Năutului

Năutul este, de asemenea, o sursă extraordinară de fibre, astfel încât acestea să vă ajute să vă simțiți mai plini mult timp și, după cum probabil știți, fibrele sunt excelente pentru curățarea intestinală și menținerea regulată.

Cercetările privind năutul au dezvăluit, de asemenea, câteva informații interesante despre fibrele pe care le obțineți de la acesta.

Acest studiu a analizat două grupuri de participanți care au primit aproximativ 28 de grame de fibre pe zi.

Dar cele două grupuri erau foarte diferite în ceea ce privește sursele de hrană pentru fibre.

Un grup a primit fibre dietetice în principal din năut. Celălalt grup a obținut fibre dietetice din surse complet diferite.

Grupul cu naut a avut o reglare mai bună a grăsimilor din sânge, inclusiv niveluri mai scăzute ale colesterolului LDL, colesterolului total și trigliceridelor.

Nautul are o aromă ușor dulce, și este perfect când este adăugat la salate.

Puteți, de asemenea, să il puneți în supe, să faceți hummus desigur, și puteți chiar să le coaceți în cuptor până când sunt crocante, să faceți o gustare perfecta.

Deși nautul este membru ale familiei de fasole, au mai puțin amidon decât majoritatea celorlalte fasole, ceea ce este exact ceea ce doriți într-un aliment pentru a vă ajuta să vă gestionați greutatea.

Participantii la un studiu au raportat o mai mare satisfactie cu dieta lor atunci cand au fost incluse naut si au consumat mai putine snacks-uri de mancare procesate in timpul saptamanii.

Cum sa faci humus ?

Prepararea de humus este foarte simplu!

Metoda este întotdeauna aceeași: clătiți și scurgeți orice boabe conservate, apoi combinați totul într-un procesor de alimente și amestecati-l bine.

Dacă vă place o consistență mai subțire, adăugați apă o lingură la un moment dat, până când obțineți ceea ce vă place.

Dupa gust puteti sa mai adaugati usuturoi, ulei de masline sau suc de lamaie.

BONUS:

Mozzarella de casa – o reteta reusita!

Mozzarella este unul dintre cele mai indragite feluri de branza, datorita gustului delicios.

Iata o reteta de mozzarella din lapte de vaca pentru toata lumea care vrea sa consume alimente naturale.

Ingrediente:

1.5 lingurita de sare ( o poti face mai sarata daca vrei)

1 l de lapte

1 lingura de otet 25%

125 g de iaurt natural

Preparare:

Incalzeste bine laptele, dar nu il fierbe.

Adauga iaurtul si amesteca.

Apoi adauga otetul, se amesteca bine si se ia de pe foc.

Pune un tifon in 4 straturi pe o strecuratoare.

Toarna laptele inchegat.

Scurge cheagul de zer si pastreaza-l.

Din masa obtinuta se formeaza o sfera pe care o aranjezi intr-un vas cu zerul scurs.

Acopera vasul cu un prosop si lasa-l sa se raceasca.

Se baga vasul in frigider pentru 24 de ore.

Scurge zerul si pastreaza branza intr-o caserola cu capac.