> Cele mai bune exercitii pentru reducerea grasimii din interiorul coapselor! - Healthy Zone Cele mai bune exercitii pentru reducerea grasimii din interiorul coapselor! - Healthy Zone

Healthy Zone

Cele mai bune exercitii pentru reducerea grasimii din interiorul coapselor!

Stilul de viata modern ne afecteaza negativ silueta deoarece multi dintre noi au un loc de munca sedentar, iar timpul liber pe il petrecem in fata televizorului.

Astfel, nu este nimic surprinzator in faptul ca in organismul nostru treptat poate sa acumuleze depozite adipoase de grasime.

In mod special ne enerveaza acei centimetrii in plus de pe partea interioara a coapselor, deoarece acesti muschi sunt foarte putin implicati in viata de zi cu zi si sa eliminam grasimea din acea zona este extrem de dificil, chiar si daca faceti exercitii in mod regulat de yoga.

Exercitii de sarit

Stati drept, departati picioarele la nivelul umerilor, iar apoi așezati-va fara sa dezlipiti calcaiele de pe podea.

Rezemati-va cu mainile drepte de podea si, in timp ce tineți spatele drept, coborati fesele cat mai aproape posibil de podea.

Din aceasta pozitie, sariti facandian acelasi timp o rotație.

Nu trebuie neaparat sa sariti foarte sus, important este ca ambele picioare sa se desprinda de la podea.

Ridicati coapsa lateral

Culcati-va pe o parte astfel incat capul sa formeze o linie dreapta cu coloana vertebrala.

Miscati piciorul de deasupra in spate si, expirand adanc, ridicati piciorul de dedesubt atat de sus pe cat e posibil.

Mentineti pozitia timp de cateva secunde si reveniti in pozitia initiala.

Faceti 4 cicluri a cate 10 exercitii pentru fiecare picior.

Genuflexiuni la perete

Apropiati-va cu spatele de un perete.

Rezemandu-va cu omoplatii si coccisul de perete, indepartati-va de el la o jumatate de pas si departati-va picioarele la nivelul umerilor.

Ținand spatele drept, lasati-va in jos, incat genunchii sa formeze un unghi de 45° cu gambele.

Ramaneti in aceasta pozitie timp de 30 de secunde, iar apoi reveniti la pozitia initiala.

Incercati sa faceti aceste exercitii la dumneavoastra acasa.

De asemenea aveti grija si de dieta dumneavoastra, iar rezultatele vor aparea numaidecat.