> Cele mai bune exercitii de intindere care vor ameliora durerile de spate! - Healthy Zone Cele mai bune exercitii de intindere care vor ameliora durerile de spate! - Healthy Zone

Healthy Zone

Cele mai bune exercitii de intindere care vor ameliora durerile de spate!

Foarte multi dintre noi care au un job foarte static, resimt uneori dureri de spate dupa o zi incarcata.

Astazi va vom prezenta cateva dintre cele mai bune exercitii pe care le puteti face in orice moment al zilei si nu dureaza decat 1 minut fiecare exercitiu.

Acestea pot fi facute oriunde va aflati de exemplu acasa, la birou, pe pardoseala sau chiar afara.

Intinderea muschilor de la coloana vertebrala

Pentru inceput trebuie sa stati pe spate pe o podea si sa aplecati genunchii spre lateral si capul sa fie inclinat in cealalta parte.

In tot acest timp, umerii trebuie sa ramana lipiti pe podea.

Mentineti pozitia timp de 10 secunde si apoi sa schimbati partea.

De asemenea puteti tot din pozitia de culcat sa tineti piciorul stang drept intint iar dreptul sa-l indoiti pana puteti atinge cu talpa genunchiului stang.

Umerii trebuie sa ramana nemiscati si sa faceti acest exercitiu timp de 1 minut.

Exercitiu pentru indinderea soldurilor

Pentru acest exercitiu trebuie sa va intindeti pe spate.

Aduceti genunchiul drept in fata si lasati toata greutatea pe piciorul drept.

Puneti mainile pe genunchiul drept si miscati corpul spre el.

Trebuie sa mentineti aceasta pozitie timp de 20 de secunde si apoi sa repetati exercitiul cu celalalt picior.

Pentru regiunea lombara

Pentru inceput trebuie sa stati pe spate si sa tineti mainile la ceafa.

Apoi inspirati si ridicati-va trunchiul spre genunchi in acelasi timp.

Faceti aceasta miscare de 10 ori si apoi cu o pauza de 2 minute pana la urmatorul set.

De asemenea puteti sa va intindeti mainile pe langa corp si sa apropiati genunchii de piept tot din pozitia stand pe spate.

Apoi piciorul drept trebuie intins si cel stang sa ramana la piept, facand constant si cu celalalt picior precum ca o mersul pe bicicleta.

Așazati-va pe burta, ridica varful picioarelor si tine-te in palme in timp ce indoi cat mai mult spatele, dar ai grija sa nu exagerezi si stai asa cat de mult poti.

Acorda o mare atențte sporita exercitiilor de respiratie mai ales cand te afli in aceasta pozitie.

Trebuie retinut ca este foarte important sa aveti grija de sanatatea corpului dumneavoasta si pentru acest lucru trebuie sa mentineti un stil de viata cat se poate de activ,

Oricand aveti timp in pauze la munca sau acasa puteti incerca cateva dintre aceste exercitii pentru a scapa de durerile de spate.

De asemenea puteti incerca si alte sporturi sau chiar sa mergeti sa va plimbati cel putin 30 de minute pe zi.