> Cele mai bune alimente care va ajuta sa intarziati imbatranirea! - Healthy Zone Cele mai bune alimente care va ajuta sa intarziati imbatranirea! - Healthy Zone

Healthy Zone

Cele mai bune alimente care va ajuta sa intarziati imbatranirea!

In timp ce nu puteti opri imbatranirea, puteti sa o incetiniti intr-un fel.

Primul pas catre o buna stare de sanatate in anii de varf este sa mananci alimente bogate in nutrienti.

Probabil stiti ca elementele de baza ale unei alimentatii sanatoase, o multime de fructe si legume, proteine ​​sanatoase, cereale integrale, unele lactate cu continut scazut de grasimi si grasimi sanatoase si mai puțina sare.

Unele alimente sunt utile in special pentru adultii in varsta care doresc sa manance mai sanatos:

Apa

Gandeste-te la asta ca la mancare.

Pe masura ce imbatraniti, este posibil sa nu beti suficiena apa pentru ca nu va simtiti asa de insetati.

Soia

Regleaza nivelul de estrogen.

Faciliteaza toate modificarile hormonale de varsta, previne boala Alzheimer, osteoporoza si alte boli cardiovasculare.

Acest lucru nu se aplica la sosul de soia, din cauza continutului ridicat de sare.

Cereale integrale si paste fainoase

Carbohidratii  sursa principala de energie, dau putere organismului.

Pepene verde

Contine vitamina A, B, C, E, seleniu, zinc.

Toate acestea ajuta la lupta impotriva radicalilor liberi si imbatranirii.

Fructe de padure

Toate fructele de padure albastre-violet contin flavonoide  antioxidanti puternici care se lupta cu radicalii liberi, protejand organismul.

Legumele crucifere

Broccoli, varza de Bruxells, varza alba, hreanul, mustarul, ridichea, sfecla, nasturel. Se lupta cu toxinele. Este de dorit sa se manance crucifere in fiecare zi si de expus la tratament termic minim, atunci beneficiile vor fi maxime.

Usturoi

Cardioprotector puternic si un produs excelent de prevenire a cancerului intestinal.

Ghimbir

Imbunatateste digestia si stimuleaza sistemul circulator, astfel e apreciat pentru proprietatile sale de intinerire.

Nucile

Bogate in potasiu, magneziu, cupru si seleniu – intaresc imunitatea, iar vitamina E ingrijeste pielea. La fel, previne cancerul si regleaza nivelul colesterolului.
BONUS

Evitați să consumați aceste alimente înainte de culcare!

Indiferent dacă vă concentrați asupra excesului de grăsime sau a kilogramelor de masă musculară, anumite alimente trebuie evitate întotdeauna după ora 21:00. Amintiți-vă că sunteți pe punctul de a dormi in cel mai bun caz 8 ore, si stomacul trebuie sa fie relaxat.
Prin urmare, dacă faceți o greșeală dietetică mare, corpul dvs. nu are nici o șansă să compenseze prin arderea de calorii suplimentare.

Este bine să consumați gustări târzii înainte de culcare, atâta timp cât alegeți alimente care vor promova pierderea de grăsimi și construirea de țesuturi slabe.

Evitați să mâncați aceste 7 alimente pe timp de noapte:

Țelina
Dacă sunteți pe o dietă strictă de pierdere a grăsimilor, legumele sunt esențiale ale planului dvs. actual de dietă. Dar, o anumită legumă pe care ar trebui să o eviți cu siguranță înainte de culcare este țelina.

Țelina acționează ca un diuretic în corpul vostru, ceea ce înseamnă că vă face să mergeti la baie foarte mult. Consumați-o înainte de culcare și este posibil să mergeți frecvent la baie.Somnul profund eliberează o cascadă de hormoni de reparare a mușchilor și de mușchi, prin urmare, trezirea în mod repetat vă va limita somnul.

Ce să mănânci în schimb:

Broccoli și conopida sunt încărcate cu substanțe chimice sănătoase din plante, în timp ce, de asemenea, au putini carbohidrați. Acestea ii fac o gustare ideală pentru o ora tarzie.

Chili
S-ar putea să vă gândiți că servind un castron consistent de chili înainte de culcare, este o modalitate perfectă de a vă suplimenta nutriția cu o sursă suficientă de carbohidrați și proteine ​​care ard lent înainte de culcare? Dar, gândiți-vă mai bine!

Chili poate fi sănătos atunci când este făcut cu combinația potrivită de ingrediente, dar, prea des, nu este. Pentru a face lucrurile să se înrăutățească, după ora 9, chiliul este picant, iar acest lucru poate duce la provocarea arsurilor la stomac, ceea ce este derajant pentru voi.

De asemenea, ardeii iuti pot crește rata metabolică. În timpul zilei, este minunat; dar, înainte de culcare, te-ar putea tine treaz, când ai nevoie disperată să dormi.

Ce să mănânci în loc:

Puteți consuma un castron mic de supă de legume cu creveți. Creveții pot da proteina pe care corpul are nevoie să o aibă înainte de repausul în timpul nopții, în timp ce supa de legume este o alternativă calorică inferioară, care va împiedica acumularea de grăsimi.

Ciocolata
Ciocolata neagra contine, de asemenea, cofeina, care poate creste excitarea celulara, prin urmare, impiedica organismul sa odihneasca si scade capacitatea de a sustine si dezvolta stadii mai profunde de somn.

De asemenea, batoanele de ciocolată conțin cantități diferite de cafeină. Dacă știți că sunteți sensibili la cofeină, încercați să consumați mai devreme sau să reduceți dimensiunile.

Alimente grase
Alimentele grase includ burritos, burgeri și înghețată. „Aceste alimente bogate în grăsimi necesită mai mult timp pentru digerare”, potrivit lui The Nutrition Twins, despre care au spus că va menține corpul dumneavoastră mai mult decât să se relaxeze.

Alimentele grase, după cum au explicat, „cauzează adesea indigestie și balonare, și care interferează cu o odihnă bună noaptea”. Acest lucru poate duce la un somn mai fragmentat, prin urmare, vă treziți în dimineața următoare fără să vă simțiți revigorați.

Sucul de fructe
Evitați să beți suc de portocale, suc de fructe, suc de grepfrut și suc de afine, după 9 seara. Acestea sunt toate foarte acide în corpul dumneavoastră și ar putea provoca arsuri la unele persoane sensibile.

Sucurile de fructe conțin multe zaharuri simple, cu fibre puțin sau deloc, pentru a permite o eliberare măsurată a insulinei. Sucurile de fructe vor crea o scenă de zahăr din sânge în timpul nopții.