> Cateva idei de mic-dejun bogat in proteine! - Healthy Zone Cateva idei de mic-dejun bogat in proteine! - Healthy Zone

Healthy Zone

Cateva idei de mic-dejun bogat in proteine!

Proteinele sunt foarte importante in ratia dumneavoastra zilnica.

O alimentatie bogata in proteine va poate aduce foarte multe beneficii, precum sa cresteti masa musculara, sa aveti mai multa forta la antrenamentele dumneavoastra si previne imbatranirea prematura.

Daca proteinele sunt foarte scazute in alimentatie dumenavoastra, atunci veti reduce automat si metabolismul si din acest punct de vedere va vom prezenta cateva idei de mic-dejun care sunt bogate in acest nutrient.

Specialistii sustin ca este recomandat ca intr-o zi sa consumati aproximativ 30 de grame de proteine.

Ziua 1

Puteti manca un sendvis cu unt de arahide si doua felii prajite de paine neagra cu o banana taiata rondele.

Impreuna cu o cana de lapte cu un continut scazut de grasime.

In acest fel vei avea un total de 22 grame de proteine.

Ziua 2

Puteti prepara un smoothie cu jumatate de cana de capsune, 30 ml de iaurt grecesc, un sfert de cana de fulgi de ovaz si o lingurita de miere naturala.

In acest smoothie veti avea o cantitate de 21 de grame de proteine.

Ziua 3

Lipiile din faina integrala sunt foarte recomandate si la acestea puteti adauga 4 linuri de humus, o rosie, 28 de grame de branza de capara, 10 grame de migdale.

Cu toate acestea veti avea un mic-dejun cu un total de 22 de grame de proteine.

Ziua 4

Puteti consuma pepene galben cu o cana de branza de casa.

Acest mic-dejun va aduce 25 de grame de proteine.

Ziua 5

Puteti adauga 2 oua prajita intr-o lipie din malai cu putina ceapa, fasole neagra si o lingurita de sos salsa.

In acest preparata aveti 25 de grame de proteine.

Ziua 6

Pregateste o cana de tarate cu 1 cana de lapte degresat si apoi adauga nuci zdrobita si un mar taiat in cuburi.

Poate nu suna tocmai delicios dar cu inca putina scortisoara deasupra veti aduce in nivel de 25 de grame de proteine.

Ziua 7

In ultima zi din saptamana puteti consuma 1 cana de soia cu cateva rosii taiati mici si 28 grame de mozzarella.

Impreuna cu o bagheta mica din paine veti aduce nivelul de proteine la 24 de grame.