> Care este secretul longevitatii pentru noi toti? - Healthy Zone Care este secretul longevitatii pentru noi toti? - Healthy Zone

Healthy Zone

Care este secretul longevitatii pentru noi toti?

Pe măsură ce oamenii îmbătrânesc, aceștia doresc să arate constant mai tânăr cât mai mult și timp posibil.

O femeie a reușit să gaseasca  secretul longevitatii.

Aceasta a ajuns la varsta de 74, dar nu arata cu o zi mai mult de 30!

Trebuie să va întrebati care este secretul ei?

Ea are o rutină generală de mâncare vegană, folosind fără echivoc ceea ce a plantat în grădina ei.

Aceasta a devenit vegetariană dupa ce a trebuit sa lucreze intr-un magazin de carne, iar după două decenii a devenit vegana.

Regimul alimentar al lui Annette conține lucruri obișnuite, legume, nuci și semințe.

Tot ceea ce mănâncă este crescut in mod particular in gradina ei iar apa de ploaie este singura ce ajuta la cresterea plantelor.

Fiind un vegan plin, ea nu mănâncă nimic gătit sau preparat.

Pe langa regimul alimentar ea isi creeaza propriile haine si incerca sa recicleze cat mai mult posibil.

BONUS:

Iata de ce japonezele nu sunt grase si traiesc foarte mult! Este un secret de minune

Speranta de viata a japonezelor este de 84 de ani.

Ele au un secret foarte simplu pentru a avea o viata lunga.

Naomi Moriyama, o scriitoare japoneza, a scris despre lupta femeilor din Japonia cu kilogramele in plus si imbatranirea.

Din punctul de vedere al scriitoarei, mancarea japoneza stopeaza imbatranirea si cresterea in greutate.

Fructele, pestele, soia, varza de mare, legumele, orezul si ceaiul verde sunt alimente care se consuma in mod regulat, iar acestea ajuta la slabire si au un efect de intinerire.

De asemenea, bucatele traditionale constau in peste, legume fierte, orez, ciorbe, fructe si ceai verde.

Aproximativ 10% din consumul de peste din toata lumea revine japonezilor.

In cartea sa, scriitoarea spune ca elevii sunt invatati cum sa manance sanatos: sa manance incet!

Exista si reguli de comportament la masa: nu se admit pahare pline si portii mari.

In Japonia, micul dejun reprezinta masa principala si include: ceai verde, omleta, o bucata de peste, orez fiert, ciorba, tofu.

Japonezii consuma destul de rar dulciuri.