> Alimentele bogate in magneziu care sunt foarte sanatoase! - Healthy Zone Alimentele bogate in magneziu care sunt foarte sanatoase! - Healthy Zone

Healthy Zone

Alimentele bogate in magneziu care sunt foarte sanatoase!

Magneziu este foarte importanta pentru ca se implica in sute de reactii chimice in organism care va ajuta sa va mentineti sanatatea generala.

Din pacate multa lume nu ajunge la doza zilnica recomandata care este de 400mg.

Asadar, astazi va vom prezenta unele dintre cele mai recomandate alimente care sunt bogate in magneziu.

De fapt, magneziul este una dintre cele sapte minerale esentiale macro.

Si are numeroase beneficii, de asemenea ,unele dintre acestea se numara mentinerea sanatatii osoase, prevenirea diabetului, si imbunatatirea sanatatii inimii.

Nuci de Brazilia

Portie – 133 grame de magneziu – 500 mg – 125% DZR

Ei bine, acestea ar putea fi ridicat in calori dar asta nu are au nici o sansa impotriva numeroaselor vitamine, minerale si antioxidanti.

Nucile sunt deosebit de bogate in seleniu, precum si, care au fost gasite bune pentru beneficii cardioprotectoare.

Migdale

Portie – 95 grame de magneziu – 255 mg – 64% DZR

Aceste nuci crocante ajuta la scaderea colesterolului.

In afara de aceasta, ele ajuta la prevenirea bolilor cronice degenerative in special la persoanele care au diabet de tip 2.

Uleiul de migdale imbunatateste tonusul pielii si tenului.

Puteti manca crude  candva in dimineata sau poti presara nuci peste tort sau alte condimente.

Nuci Pecan

Portie – 109 grame de magneziu – 132 mg – 33% DZR

Putem apela nuci pecan ca omologii continut scazut de calorii fata de nucile de Brazilia.

Asadar daca doriti sa inlocuiti nucile de Brazilia doarece depasiti numarul de calorii, puteti consuma nuci pecan.

Acestea pot fi introduse in salate, mancate proaspete sau chiar prajite.

Produse lactate

Produsele lactate iti vor asigura necesarul de magneziu, dar trebuie sa acorzi o mare atentie produselor lactate incarcate de zaharuri si de hormoni.

Iaurtul simplu si neindulcit si branzeturile nepasteurizate iti vor oferi o cantitate importanta de magneziu.

Avocado

Avocado este recunoscut pentru continutul bogat de grasimi sanatoase.

Cu toate acestea, foarte putini cunosc faptul ca avocado este o excelenta sursa de magneziu.

Un singur avocado o sa-i asigure organismului peste 60 de miligrame de magneziu.

Fasole, Linte si Soia

Cu toate ca exista anumite ingrjorari cu privire la fasole, linte si soia datorita continutului de fitoestrogeni, legumele de mai sus contin o cantitate importanta de magneziu.

De exemplu, o cana de fasole contine aproximativ 150 de miligrame de magneziu.

Cereale integrale

Cerealele integrale precum orezul brun, quinoa, orzul, ovazul contin cantitati mari de magneziu.

De exemplu, o cana de orez brun fiert contine in jur de 86 de miligrame de magneziu.