Urmati aceasta dieta si scapati de kilogramele in exces ! - Healthy Zone Urmati aceasta dieta si scapati de kilogramele in exces ! - Healthy Zone

Healthy Zone

Urmati aceasta dieta si scapati de kilogramele in exces !

Oamenii care doresc sa scape de greutatea in exces cauta in mod constant sfaturi si trucuri diferite care sa ii  aute sa scape de acele kilograme suplimentare.

Acestea fiind spuse, ar trebui sa stiti ca puteti pierde in greutate in mod natural cu aceasta dieta pe termen scurt, dar sanatos.

Trebuie doar sa urmati acest meniu de dieta care va incuraja arderea grasimilor.

Cateva reguli privind dieta :

Nu sariti niciodată peste micul-dejun

Stati departe de bauturi racoritoare, prea multa cofeina si alimente prelucrate deoarece sunt bogate in zahar

Evitati sa mancati după ora 20:00

Asigurati-va ca va cantariti inainte de a incepe dieta, astfel incat sa puteti face o comparatie cu greutatea dvs. dupa dieta de 7 zile

Beneficiile de sanatate ale dietei :

Va permite sa pierdeti in greutate intr-un mod sanatos

Dieta este abundenta in fructe, legume si apa

Va va imbunatati miscarile intestinului

Dieta de o saptamana

Ziua nr.1 – Ziua fructelor

Ar trebui sa mananci numai fructe pe tot parcursul zilei, adica pentru micul dejun, pranz si cina; cu exceptia bananelor.

Puteți opta pentru papaya, mere, ananas, etc.

Ziua nr.2 – Ziua legumelor

In aceasta zi, ar trebui sa mancati legume pentru micul dejun, cina si pranz.

Incepeti ziua cu cartofi gatiti, astfel incat carbohidratii sa se descompună in timpul zilei. Ar trebui sa includeti legume bogate in fibre, cum ar fi broccoli si fasole.

Mananca-le in salate, supe, sau aburite.

Ziua nr.3 – Ziua fructelor si legumelor

In cea de-a treia zi a dietei, ar trebui sa faceti o combinatie de alimente din ziua 1 și ziua 2.

Dar, evitati bananele si cartofii.

Ziua 4: Ziua laptelui si a bananelor

Mancati doar lapte si banane.

Puteti manca pana la 10 banane si 3 pahare de lapte.

Ziua nr.5 – Ziua de sarbatoare

Ar trebui sa mananci carne slaba in aceasta zi.

De exemplu, fileuri de pui sau fileuri de peste, precum si pana la 8 rosii.

Ar trebui sa beti mai multă apa, adica de la 12 la 15 pahare, pentru a incuraja eliminarea acidului uric produs de organism din cauza consumului de carne.

Ziua 6 – Carne roșie și legume

Pentru masa de pranz, puteti manca carne rosie gatita la alegere si la fel de mult ca si legumele dorite.

Ziua 7 – Orez și legume

Puteti manca orez brun gatit pentru pranz amestecat cu legume aburit la alegerea ta.

In aceasta zi, puteti manca numai un cartof si puteți consuma sucuri de fructe sau legume proaspete.

BONUS:

O schema de alimentatie pentru cei ce vor sa slabeasca! Functioneaza perfect!

Nu fiti ingrijorati daca nu reusiti in niciun fel sa slabiti.

Daca urmati aceasta schema, va veti bucura de rezultate extraordinare!

Trebuie sa consumati imediat dupa trezire un pahar de apa calda fara sa mancati.

Puteti sa stoarceti si sucul de la o jumatate de lamaie in apa, daca nu aveti probleme cu stomacul.

Micul dejun (ora 8-9)

Puteti sa luati micul dejun la 20 de minute dupa paharul cu apa.

Nu beti apa in timpul mesei sau dupa!

Se recomanda consumul de apa cu cel putin 20 de minute inainte de masa si la o ora dupa.

Meniul este facut din terci de ovaz cu 3 nuci zdrobite, adaugand o lingura de miere, putin suc de lamaie si un varf de cutit de scortisoara.

Se amesteca ingredientele bine, obtinandu-se un produs bun pentru ingrijirea unghiilor, pielii si a parului.

Ar trebui sa va faceti un obicei cu un astfel de mic dejun.

Gustare (ora 10-11)

Beti un pahar de apa.

Puteti sa mancati dupa 20 de minute un mar, iaurt sau branza degresata de vaci.

Nu mai mancati doua ore dupa aceasta mica gustare.

Pranz (ora 12-13)

Beti un pahar cu apa si asteptati timp de 20 de minute.

Puteti sa consumati la pranz urmatoarele:

-Hrisca cu sos de soia

-paste din grau in sos de tomate

-legume la cuptor

-carne de curcan sau de pui cu orez brun

Evitati produsele prajite!

Se recomanda consumul fara sare sau cu o cantitate mica.

Nu mancati si nu beti dupa pranz nimic timp de 2 ore.

Gustare dupa amiaza (ora 14-15)

Beti 1-2 pahare de apa.

Puteti sa consumati mere coapte la 20 de minute dupa.

Merele se taie in jumatate, se curata de seminte si se presara scortisoara peste.

Se pune putina apa in tava si se pun jumatatile de mere.

Tava se pune in cuptorul care a preincalzit la 200 de grade pentru 15 minute.

Puteti sa puneti miere de albine sau nuci zdrobite.

Cina (ora 17-18)

Cu 20 de minute inainte de cina, consumati 1-2 pahare de apa.

Aveti nevoie de mancare bogata in proteine.

Daca nu sunteti foarte infometat, limitati-va la branza de vaci sau omleta din albus de ou.

Puteti sa preparati carne de pui sau curcan la cuptor daca vreti bucate mai satioase.

Dupa ce ati mancat pentru cina, este momentul perfect sa faceti sport sau sa mergeti la o plimbare.

Trebuie sa consumati multa apa in timpul antrenamentelor.

Dupa ora 20 nu se mai recomanda consumul de apa.

Puteti sa consumati dupa antrenament un cocktail proteic sau putina branza de vaci degresata.

Aceasta este schema de alimentatie, care este foarte eficienta, cu toate ca mancati de cinci ori pe zi.

Este foarte important sa respectati intervalele dintre mese si sa lasati deoparte mancarea sarata si cea prajita!