🏃 Transformați-vă corpul în doar 4 săptămâni cu aceste exerciții simple! 🏃 - Healthy Zone 🏃 Transformați-vă corpul în doar 4 săptămâni cu aceste exerciții simple! 🏃 - Healthy Zone

Healthy Zone

🏃 Transformați-vă corpul în doar 4 săptămâni cu aceste exerciții simple! 🏃

Adesea, nu este ușor să ai un corp puternic și atletic și este nevoie de motivație, voință și hotărâre pentru a atinge efectele dorite.

Startul este partea cea mai dificilă. Ar trebui să aveti o dietă sănătoasă și să vă concentrați asupra scopului, de îndată ce observați rezultatele inițiale, nu veți renunța.

Ar trebui să alegeți cu atenție exerciții corecte și eficiente atunci când vine vorba de antrenamentul dumneavoastră.

Aceste 5 exerciții va vor transforma literalmente corpul într-o lună!

  1. Flotari

De fapt, este vorba despre un exercițiu complet care va întări pieptul, abdomenul, umerii, antebrațele, picioarele, spatele și pieptul.

Ar trebui să începeți cu mâinile pe sol chiar sub umeri, cu pieptul strâns. Trebuie să coborâți corpul spre podea, cu o spatele drept.

  1. Plank (planseta )

Acest exercițiu vă va îmbunătăți poziția corpului, va preveni durerile de spate și va consolida forta musculara.

Puneți-vă într-o poziție de flotare cu coturile îndoite la 90 de grade, sub umeri, și vă odihniți greutatea pe antebrațele. Corpul trebuie să fie în linie dreaptă. Rămâi timp de 30 de secunde.

  1. Genoflexiuni

Aceasta va întări articulațiile, va îmbunătăți echilibrul corpului și va stimula creșterea musculară.

Îndoiți genunchii și împingeți fundul înapoi. Coborâți corpul, apropiindu-l de coapse paralel cu solul cu fața în față, cu pieptul în sus. Trebuie să apăsați greutatea pe calcaie, să împingeți calcaiele pentru a reveni la poziția de plecare.

  1. Rididcari de bazin

Acest exercitiu întărește șoldurile, fundul și picioarele.

Trebuie să va asezati pe podea cu fata în sus, să îndoiți genunchii și să păstrați picioarele pe podea, în timp ce brațele sunt așezate lateral. Trebuie să ridicați ușor șoldurile pentru al alinia cu umerii. Trebuie să rămâneți pentru câteva secunde și să reveniți la poziția inițială.

Un corp sanatos și atletic necesită multă muncă și rezistență, dar după 4 săptămâni veți avea parte de îmbunătățiri majore, care vă vor stimula să continuați să faceți exerciții fizice.

În cel mai scurt timp posibil, începeți și lucrați pentru obiectivele dvs!