Lista de vitamine si minerale ideale pentru barbati! - Healthy Zone Lista de vitamine si minerale ideale pentru barbati! - Healthy Zone

Healthy Zone

Lista de vitamine si minerale ideale pentru barbati!

Stim cu totii cat de important este sa avem nivelul de minerale si vitamine normal in organism pentru a mentine corpul sanatos si plin de energie.

Lipsa vitaminelor si mineralelor poate pune in pericol sanatatea si studiile arata ca barbatii sunt pe primul loc in lipsa acestora.

Nu este tarziu sa incepeti sa va modificati dieta pentru a include alimente care pot furniza aceste substante nutritive foarte necesare.

Iata in continuare lista pe care trebuie sa o luati in considerare:

Vitamina D

Atat barbatii cat si femeile au o lipsa majora a acestei vitamine in special persoanele care traiesc intr-un climat mai rece.

Barbatii au nevoie de aceasta vitamina pentru a produce mai mult testosteron si pentru a regla tensiunea arteriala.

Cele mai bune surse de vitamina D sunt produsele lactate, ouale si anumite tipuri de ciuperci.

Expunerea la soare este cea mai simpla modalitate de a obtine vitamina D.

Petreceti cel putin 15-20 de minute in aer liber fara protectie solara pentru o obtine doza necesare de vitamina D.

Vitamine antioxidante

Vitaminele antioxidante cum ar fi vitamina A, C si E sunt necesare pentru a lupta impotriva radicalilor liberi care dauneaza organismului.

Trebuie sa va ganditi sa consumati mai multe fructe citrice pentru absorbtia de vitamina C.

Aceasta va ajuta sa stimulati sistemul imunitar, iar morcovii va pot oferi vitaminele A si E.

Vitamine B12

Barbatii si femeile tind sa aiba niveluri sazute de vitamina B12 in corpul lor, desi motivele lor variaza.

Puteti consuma carne de vita si oua pentru a obtine aceasta vitamina.

Daca doriti sa luati suplimente pe baza de vitamina B12 trebuie intai sa consultati medicul dumneavoastra.

Potasiu

Nivelurile scazute de potasiu va poate provoca boli cardiace precum accident vascular cerebral, tensiune arteriala crescuta si multe alte probleme.

Vestea buna este ca puteti consuma regulat fasole, cartofi dulci, banane, avocado, carne de vita si somon.

Uleiuri de peste si omega 3

Un alt mineral ce trebuie sa faca parta din dieta dumneavoastra sunt acizii grasi omega 3 deoarece va poate ajuta sa reduceti orice inflamatie din organism.

Mai mult acesti acizi grasi mentin inima si creierul in calitate normala.

Consumati diferiti peste precum somonul si tonul cel putin de doua ori pe saptamana pentru a obtine acest mineral.

BONUS:

Ai pielea uscata? Parul iti cade?… Afla care sunt vitaminele care lipsesc din organismul tau!

Vitaminele aduc bucurie si sanatate pentru fiecare particica a corpului nostru.

Ele sunt compusi organici si le primim prin intermediul alimentelor pe care le consumam.

Cateodata, corpul nostru nu produce suficienti compusi organici si noi nu consumam suficiente alimente bogate in vitamine.

Din cauza acelor perioade este foarte posibil sa simtim pe pielea noastra care sunt problemele cauzate de deficienta de vitamine… si cateva probleme grave de sanatate.

Buze crapate

Buzele crapate sunt rezultatul deficientei de fier, zinc, vitaminele B3, B2 si B12.

Vegetarienii sunt cei mai expusi acestor probleme, din cauza limitarii alimentarii.

Cum remediati aceasta problema:

Consumati mai multe arahide, linte, mangold, legume, somon, ton, carne de pasare si oua.

Cand fierul este consumat impreuna cu vitamina C, acesta este absorbit mult mai repede de organism.

Importante sunt si alimentele bogate in vitamina C: ardeiul rosu, broccoli, conopida si varza.

Roseata pe fata si pierderea parului

Cauza roselii tenului si pierderii parului este lipsa vitaminei B17

Cum remediati aceasta problema: Mananca oua fierte si evita-le pe cele proaspete.

Consumati avocado, ciuperci, somon, soia, zmeura, conopida, nuci si banane.

Schimbari ale culorii pielii de la alb la rosu pe fata, coapse, brate si spate

Aceste probleme sunt cauzate de lipsa acizilor grasi si a vitaminelor A si E.

Cum remediati aceasta problema: Evitati consumul de grasimi nesaturate si saturate si cresteti consumul de grasimi sanatoase.

Consumati mai multe nuci, seminte de in, de canepa, dar si ma mult somon si sardine.

Daca vrei sa maresti cantitatea de vitamina A din organism, consuma mai multe legume verzi, cartofi dulci, morcovi si ardei.

Petrece zilnic macar 10 minute la lumina soarelui pentru a-ti mari cantitatea de vitamina D din organism.

Furnicaturi si amorteli ale mainilor, picioarelor si cateodata pe tot corpul

Nervii periferici sunt conectati direct cu vitaminele B6, B9 si B12.

Daca suferi de depresie, oboseala, anemie sau dezechilibru hormonal, sa stii ca toate acestea se datoreaza lipsei acestor vitamine.

Cum remediati aceasta problema: Consumati mai mult din aceste alimente: sparanghel, sfecla, fasole, oua si carne de pui.

Crampe musculare, dureri ale degetelor, ale picioarelor, ale talpilor sau ale spatelui

Aceste probleme se datoreaza lipsei de calciu, magneziu si potasiu.

Cum remediati aceasta problema: Consumati mai multe alimente bogate in calciu, magneziu si potasiu, ca merele, bananele, varza, spanacul, grapefruit-ul si frunzele de papadie.