Dieta cu oua fierte care te ajuta sa scapi de kilogramele in plus! - Healthy Zone Dieta cu oua fierte care te ajuta sa scapi de kilogramele in plus! - Healthy Zone

Healthy Zone

Dieta cu oua fierte care te ajuta sa scapi de kilogramele in plus!

Dieta cu ouă fierte accelerează metabolismul și arde grăsimile, reducând pofta de mâncare, ajutându-te să scapi de până la 11 kg în doar 2 săptămâni.

In timpul dietei,este vital să bei cât mai multă apă.

Apa menține corpul hidratat și hrănește celulele astfel încât acestea să poată elimina toxinele.

Cantitatea de apă recomandată este de 6-8 pahare pe zi.

Un consum ridicat de apă diminuează poftele,dând senzația de sațietate,ajutându-te să pierzi în greutate.

Regulile acestei diete cu ouă fierte sunt foarte simple – trebuie să nu mănânci alimente fast-food și să limitezi consumul de zahăr,sare,sucuri și alcool.

Dieta te poate ajuta să pierzi până la 11 kg în doar 14 zile,dacă o ții cu strictețe.

Săptămâna 1

Luni

Mic dejun:2 ouăfierte și 1 fruct citric

Prânz:fructe și 2 felii de pâine

Cină:pui gătit la grătar și un vas mare cu salată

Marţi

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:carne de pui gătită la grătar și un bol cu salată verde

Cină:2 ouă,salată de legume și 1 portocală

Miercuri

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:brânză cu puține grăsimi,1 roșie și 1 felie de pâine

Cină:pui gătit la grătar și un vas mare cu salată

Joi

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:fructe

Cină:carne de pui gătită la aburi și un vas mare de salată

Vineri

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:2 ouă și legume fierte

Cină:pește pe grătar și un vas mare de salată

Sâmbătă

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:fructe

Cină:carne de pui gătită la abur și un vas mare de salată

Duminică

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:pui cu legume fierte și un bol de salată de roșii

Cină:legume fierte

Săptămâna 2

Luni

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:pui și o salată mare

Cină:2 ouă fierte,salată și 1 portocală

Marţi

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:2 ouă fierte și legume fierte

Cină:pește pe grătar și salată mare

Miercuri

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:carne de pui gătită la grătar și o salată mare

Cină:2 ouă,salată de legume și 1 portocală

Joi

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:2 ouă fierte,brânză cu puține grăsimi și legume gătite la aburi

Cină:carne de pui gătită la aburi și o salată mare

Vineri

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:salată de ton

Cină:2 ouă fierte și o salată mare

Sâmbătă

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:carne de pui gătită la grătar și o salată mare

Cină:fructe

Duminică

Mic dejun:2 ouă fierte și 1 fruct citric

Prânz:pui și aburit legume

Cină:la fel ca și la prânz

Dieta este foarte scăzută în carbohidrati, așa că e important să consulți medicul dumneavoastră înainte de a o începe.

BONUS:

Ce se intampla atunci cand mananci 3 oua in fiecare zi? Vei ramane surprins ceea ce face corpului tau!

Stim cu totii ca in oua se gaseste un nivel ridicat de colesterol.

Cativa experti in medicina sustin ca atunci cand consumam alimente care au un continut ridicat in colesterol, ficatul va lucra mai mult si greu.

Galbenusul de ou este incarcat cu substante nutritive sanatoase.

Galbenusul este foarmat din 90% calciu si fier.

Albusul de ou este format aproximativ din 50% proteine.

Iata cele mai bune motive pentru care trebuie sa consumi oua mai des.

Ouale ajuta in mentinerea satietatii

Oualele mentin satietatea datorita continutului mare de proteine.

Un ou intreg are 6 grame de proteine de inalta calitate si alte elemente nutritive esentiale cu exceptia vitaminei C.

De aceea este foarte recomandat sa combinati cu un suc de fructe de portocale.

Contribuie la problemele cu fierul din organism

Multi oameni din intreaga lume sufera de un deficit de fier si in urma acestui deficit apar urmatoarele simptome: dureri de cap si iritabilitate.

Fierul este foarte important deoarece ajuta la transportul de oxigen si pentru sistemul nostru imunitar.

Fierul gasit in galbenusul de ou este absorbit mai bine decat multe suplimente de fier.

Sunt pline de nutrienti

Oualele sunt bogate in nutrienti esentiali sanatosi care ajuta in echilibrarea dietei.

Un studiu recent a descopeirt ca persoanele care nu consuma ou au un deficit de vitamina A, vitamina E si vitamina B12.

Ouale ajuta la pierderea in greutate

Stim cu totii ca oualele au un indice mare de satietate chiar mai mare decat cerealele pentru micul-dejun.

Multe studii au demonstrat ca este mai bine sa mancati oua la micul-dejun decat cerealele regulate pentru ca promoveaza pierderea in greutate.

Previn cataracta si protejeaza ochii

Experti in medicina sustin ca daca consumam oua, spanac si brocoli in mod regulat putem reduce riscul de cataracta cu pana la 20%.

Organismul foloseste proteine pentru a reconstrui si repara tesutul muscular.

Oualele ajuta la protejarea oaselor

Oualele sunt pline de vitamina D si stim cu totii ca este extrem de importanta  pentru absorbtia calciului si pentru mentinerea sanatatii osoase optime.

Oualele joaca un rol importnat in prevenirea osteoporozei impreuna cu produsele lactate.

Promoveaza parul sanatos si unghiile

Parul si unghiile noastre pot reflecta multe dezechilibre biochimice din organismul nostru.

Consumul de oua ajuta la imbunatatirea starii de sanatate a parului si unghiilor.
Contine un nivel ridicat de sulf, aminoacizi, vitamine si minerale.