Cel mai bun plan pentru a incepe aventura in pierderea greutatii excesive! - Healthy Zone Cel mai bun plan pentru a incepe aventura in pierderea greutatii excesive! - Healthy Zone

Healthy Zone

Cel mai bun plan pentru a incepe aventura in pierderea greutatii excesive!

Excesul de kilograme sau obezitatea poate pune o presiune extrem de uriasa asupra corpului si ne poate afecta sanatatea in diferite moduri.

Exista o multime de factori si motive pentru care sunteti in aceasta categorie, cum ar fi stresul, alimentatie nesanatoase, lipsa somnului, a exercitiilor fizice si da se poate sa fie si genetic.

Indiferent daca aveti un exces de 10 kilograme sau mai mult, astazi va vom prezenta cele mai bune moduri de a incerca cu adevarat o calatori pentru eliminarea lor.

Schimbati orice suc pentru consumul de apa

Bauturile dulci sunt cel mai usor mod de a absorbi sute de calorii in fiecare zi.

Din acest motiv este recomandat sa inlocuiti sucurile cu apa potabila pentru a stimula metabolismul temporar.

Chiar si bauturile dulci fara calorii nu va ajuta in pierderea greutatii excesive.

Studiile arata ca acestea provoaca cresterea poftei de mancare si a consumului de calorii.

Daca aveti nevoie de ceva mai putin monoton decat apa puteti incerca sucul de rosii sau sa adaugati lamaie in paharul dumneavaostra de apa.

Consumati salate la pranz

Exista enorm de multe moduri de a va prepara salate delicioase si bogate.

Daca aveti ca scop eliminarea excesului de kilograme, puteti consuma salate in fiecare zi la pranz.

Acestea sunt satisfacatoare, usoare de digerat si vor contine cantitati bune de legume cu frunze verzi, fibre si oligoelemente.

Puteti manca mai multa salata deoarece aceasta este foarte scazuta in calorii.

Puteti pune oricat de mult condimente doriti precum piper, turmeric si multe altele.

Faceti cel putin 20 de mintue de exercitii fizice pe zi

Daca traiti un stil de viata predominant sedentar, atunci este cazul sa incepeti cu doar 20 de minute de exercitii moderate in fiecare zi.

Alegeti exercitiile exact care va plac si astfel veti observa ca vor trece foarte rapid cele 20 de minute.

Exista numeroase exercitii pe care le puteti folosi, precum mersul de jos, alergarea, yoga, kangoo, aerobic si multe altele.

Pregatiti-va seara inainte de culcare gustari pentru a doua zi

O data pe saptamana este bine sa va cumparati multe fructe si legume delicioase pe care le puteti transforma in gustari pentru a doua zi.

Puteti taia morcovi, telina si ardei si sa le adaugati in recipiente impreauna cu putin humus.

Faceti seara o salata de rosii cu mozzarella, otet balsamic, busuioc si putina sare si piper.

Taiati conopida si brocolli in bucati mici impreauna cu un sos slab in grasimi.

Fii bland cu tine insuti

Multi dintre noi atunci cand incepem o dieta sau ceva noi incepec sa ne speriam si sa ne agitam.

Trebuie sa fim stapani pe noi si sa ne concentram pe vocea noastra care spuna sa fim mai blanzi.

Este important sa va simtiti fericit indiferent cat de putin ati scazut in greutate.

Orice proces este un castig si acest lucru trebuie sa va motiveze.

BONUS:

Ozana Barabancea a slabit 40 de kg. Iata dieta ei miraculoasa!

Atentie, aceasta dieta a fost tinuta sub observatia unui nutritionist!

Cu totii o stim pe Ozana de la TV.

Este jurat la emisiunea ”Te cunosc de undeva”, o soprana exceptionala, o profesoara de canto indragita.

Niciodata nu s-a jenat de greutatea ei si a incercat multe diete care au avut rezultat pe moment.

Ne place ca poarta tinute extravagante, culori vii si rujuri si machiaje indraznete.

Cu ajutorul dr. Ifrim Silvia de la Spitalul Colentina, Ozana a tinut un plan de dieta personalizat si a reusit sa slabeasca 40 de kg intr-un an.

Stim ca un plan de dieta bine tinut nu are efect decat daca e insotit de un stil de viata sanatos, de dieta, exercitii fizice si o gandire pozitiva.

Regimul pe cre l-a urmat Ozana contine:

Proteine animale, sau vegetale;

Fara zahar, sare, sucuri, faina, paste, sau ulei;

Nicio masa dupa ora 19;

Se bea doar apa plata.

Meniul contine 5 mese din care 3 principale si doua gustari.

Proteinele pot fi de origine animala- carne slaba, sau de origine vegetala- ciuperci, oua de prepelita, etc.

De retinut ca proteinele din vegetale sunt incomplete, nu contin toti aminoacizii esentiali, de aceea trebuie combinati cu cereale integrale.

Cele mai bogate surse de proteine vegetale sunt:

Soia- are nu numai proteine, ci vitamine, minerale si fibre.

Mazarea- 3,5 g proteine la 130 g mazare.

Spanacul- 3 g proteinela 130 g .

Cartofii copti- 3 g proteine la un cartof mediu.

Broccoli- au proteine si fibre.

Varza de Bruxelles- are proteine, vitamina K si potasiu.

La dieta Ozanei se pot manca fructe intr-una din zile.