Alimentele pe care oamenii in varsta trebuie sa le manance pentru a-si mari memoria! - Healthy Zone Alimentele pe care oamenii in varsta trebuie sa le manance pentru a-si mari memoria! - Healthy Zone

Healthy Zone

Alimentele pe care oamenii in varsta trebuie sa le manance pentru a-si mari memoria!

Aveți o persoana in varsta care are semne de afectare a memoriei?

Acest articol va va spune care sunt alimentele ce pot pastra memoria intacta.

Potrivit medicilor nu exista un anumit tip de dieta care puna capat imbatranirii creierului si pierderii memoriei.

Dar vestea buna este ca exista anumite tipuri de alimente dovedite stiintifice care ajut memoria persoanelor in varsta si sa ramana intacte.

La fel ca si inima si celelalte organe ale corpului, creierul poate fi protejat cu ajutorul unei dieta care trebuie sa includa urmatoarele alimente:

Somon

Somonul este incredibil de bun atunci cand vine vorba de creierul persoanelor in varsta deoarece este incarcat cu acizi grasi omega  3 care sunt grasimi sanatoase.

Acizii grasi omege 3 contribuie la mentinerea memoriei prin protejarea creierului de la inflamatie.

Nuci

Grasimile care sunt benefice pentru creier pot proveni si din alte surse decat cele care sunt prinse in ocean.

Nucile sunt gustari excelente pentru timpul zieli si puteti gusta precum fistic, nuci pecan, nuci de brazilie, migdale si alune pentru a reduce riscul de afectare a memoriei legate de varsta.

Seminte de in

In afara de fructele cu coaja lemnoasa, seniorii pot gusta de asemenea unele seminte pentru a evita deteriorararea memoriei.

Cele mai bune seminte sunt cele de in deoarece sunt bogate in acizi grasi omega 3 precum pestele mentionat mai sus.

Ele constituie de asemenea bogatie in proteine si mentin muschii sanatosi.

Pe langa aceste lucruri fibrele dietetice lupta impotriva constipatiei si a colonului.

Fructe de padure

Stim cu totii ca atunci cand vorbim de nivelul de antioxidanti, nimic nu poate depasi fructele de padure.

DIn acest motiv ele sunt esentiale nu doar pentru oamenii in varsta ci pentru tot restul familiei.

Ceaiul verde

In cele din urma, este o idee grozava pentru persoanele dragi care imbatranesc sa consume ceai verde in mod regulat.

Ceaiul verde este bogat in antioxidanti ce elimina radicalii liberi care este daunator celulelor.

BONUS:

Calugarul Mihai Neamtu: aceste doua ceaiuri alunga batranetea si taie boala!

Mihai Neamtu a fost un calugar recunoscut pentru minunile sale.

El recomanda ucenicilor sai si persoanelor cu care vorbea sa aiba grija de sanatate si sa nu o iroseasca fara rost, intrucat calugarul zicea „omul bun trebuie sa traiasca mult, pentru a ajuta cat mai multi oameni”.

Mihai Neamtu recomanda ceaiuri contra bolilor si pentru o viata lunga.

Ceai pentru viata lunga – se ia cate o lingurita de coada-calului, ciubotica-cucului, coada-soricelului, crusin, cimbrisor, maces, menta, musetel, mesteacan si se adauga totul in 2 litri de apa.  

Se fierbe ceaiul timp de 2 minute, iar apoi se strecoara si se bea e parcursul zilei.

Cura poate fi tinuta 21 de zile si poate fi reluata dupa o pauza de o saptamana.

Ceai impotriva bolilor – in 2 l de apa se fierb cate o lingura din urmatoarele plante: catina, patlagina, patrunjel, soc, salcie, visin, troscotel si urzica moarta.

Se bea ceaiul pe parcursul zilei timp de 6 zile, dupa care se face o pauza de 6 zile, iar cura poate fi reluata.

Calugarul recomandat ca ceaiurile sa nu fie fierte mai mult de 2 minute, sa fie aute calde si pentru un efect mai frumos, sa fie insotite de rugaciune.