Aceste exercitii sunt perfecte pentru femeile de peste 40 de ani ce vor sa se mentina in forma ! - Healthy Zone Aceste exercitii sunt perfecte pentru femeile de peste 40 de ani ce vor sa se mentina in forma ! - Healthy Zone

Healthy Zone

Aceste exercitii sunt perfecte pentru femeile de peste 40 de ani ce vor sa se mentina in forma !

Corpul femeilor trece prin multe schimbari pe masura ce inainteaza in varsta, si odata ajunse la 40 de ani poate fi total opus fata de cum arata la 20 de ani.

Decat sa ignorati aceste schimbari, femeile de peste 40 de ani pot face anumite exercitii fizice, antranamente de forta ce le pot ajuta in cresterea masei muscularea si eliminarea efectelor imbatranirii.

In vremurile trecute aerobicul era in voga insa acum specialistii le recomanda femeilor exercitiile fizice.

Femeile de peste 40 de ani trebuie sa se focuseze mai mult pe forta decat pe viteza.

Din punct de vedere fiziologic, beneficiile formarii consecvente a fortei includ cresterea marimii si tonusului muscular, imbuntarirea fortei musculare si imbunatatirea densitatii osoase.

Acest lucru este deosebit de important pentru femeile in varsta, care prezinta un risc crescut de osteoporoză si oase fragile.

Adaugarea de muschi poate da, de asemenea, metabolismului dvs. un stimulent necesar in anii in care acesta tinde sa incetineasca in mod natural.

In plus, s-a demonstrat ca ridicarea greutatilor imbunatateste si sanatatea psihologica, prin sporirea stimei de sine, a increderii si a valorilor proprii.

Pe langa cresterea rezistentei, a puterii si a fortei, unele studii sugereaza ca forta poate duce la imbunatatirea capacitatii intelectuale si a productivitatii.

La orice varsta urmatoarele exercitii sunt benefice  si incercati sa le face macar de 3 ori pe saptamana.

Acestea sunt exercitiile de top pentru femeile de peste 40 de ani care doresc sa ramana in forma si indeplinite in viața de zi cu zi.

Urmați cu aceste demonstratii la domiciliu si perfectionati-va in fiecare zi!

# 1: Burpees

#2 Genoflexiuni

#3Plank

#4 Fandari

BONUS:

6 exercitii care te mentin in forma si sunt cu mult mai eficiente decat alergatul!

Vrem sa va propunem 6 exercitii extrem de eficiente care sa va ajute sa va conturati silueta pe care o visati, dar si sa o mentineti, utile mai ales pentru persoanele care nu se dau in vant dupa jogging.

Acest set de exercitii are rezultate excelente in lupta cu kilogramele in plus, deci invitam pe toti cei care isi doresc sa fie in forma sa le incerce!

Alpinismul

Alpinismul antreneaza tot corpul in miscare, astfel incat rezultatele sunt pe masura asteptarilor, fiecare particica a trupului fiind modelata constant.

Pe langa imbunatatirea circulatiei sangvine, acest exercitiu intareste muchii picioarelor, ai inimii si ai bratelor in special.

Saritul corzii

Saritul corzii este o solutie excelenta nu numai datorita faptului ca arde caloriile intr-un mod alert, dar si pentru ca mareste rezistenta corpului dumneavoastra.

Acest exercitiu este ideal chiar si pentru cei dintre noi care se plictisesc repede, deoarece exista atatea variante de sarituri incat in fiecare zi poti incerca ceva nou sau poti alterna diversele tipuri la fiecare antrenament.

Genunchii la piept

„Genuncii la piept” presupune inaintarea in timp ce ridici genunchii cat de mult poti.

Este exercitiul copilariei, de care nu scapam la orele de sport oricat am fi incercat sa ne eschivam.

Pe langa faptul ca arde extrem de repede caloriile, accelereaza ritmul cardiac mult mai eficient decat alegatul.

Variatia in acest exercitiu este esentiala, deoarece daca schimbi ritmul cu unul din ce in ce mai alert vei obtine rezultate excelente.

De asemenea, se recomanda pauzele pentru a incetini ritmul din cand in cand.

Flotarile cu saritura

Acest gen de flotari se executa destul de simplu: dupa fiecare flotare normala te ridici de la sol si faci o saritura.

Pe langa antrenarea si marirea rezistentei intregului corp, acest exercitiu se axeaza pe partea centrala a trupului.

Pentru o eficienta maxima, se recomanda accelerarea treptata a ritmului de exercitiu pana ajungeti la viteza maxima si incercati sa mariti numarul lor cu fiecare zi ce trece.

Saritura in lungime

Aveti nevoie de un spatiu deschis pentru a executa cum se cuvine acest exercitiu, pentru a sari cat mai departe.

Picioarele dumneavoastra trebuie sa stea ferm pe pamant, apoi din saritura sa ajungeti cat de departe puteti.

Un set de sarituri ar trebui sa cuprinda intre 10-20 sarituri, iar pentru rezultate foarte bune este de preferat sa executati 3 seturi.

Pe langa cresterea rezistentei si tonifierea muschilor din partea inferioara a corpului, sariturile in lungime va vor imbunatati coordonarea si echilibrul.

Sariturile cu genunchii la piept

Sariturile cu genunchii la piept se executa in inaltime, fiind si ele un mod excelent de a pierde din numarul de calorii acumulate.

Aveti nevoie de ceva spatiu. Pentru rezultate pe masura asteptarilor, intindeti bratele in fata, tinandu-le paralele cu solul, iar genunchii ridicati-i atat de sus incat sa va puteti atinge bratele.

Incercati sa faceti pe cat de multe cu putinta.