9 exercitii pentru un stomac plat –doar 10 minute - Healthy Zone 9 exercitii pentru un stomac plat –doar 10 minute - Healthy Zone

Healthy Zone

9 exercitii pentru un stomac plat –doar 10 minute

Cine nu vrea sa aiba stomacul plat ?

Unii dintre voi ar putea crede ca acest lucru este prea greu sau chiar imposibil, si necesita multe de facut, dar …

Tot ce aveti nevoie sunt 10 minute pentru a avea corpul dorit.

Mai jos sunnt cele mai bune exercitii care va vor ajuta sa va construiti corpul de vis.

Iata ce trebuie sa faceti:

Alpinistii

Puneti mainile pe pamant si stati pe varfuri.

Trageti cate un genunchi la piept schimbati picioarele la fiecare jumatate de minut.

Single leg drops

In timp ce stati pe spate, intindeti bratele in lateral, ridicati picioarele si incepeti sa le lasati in jos, unul cate unul, fara sa atingeti podeaua.

Tineti mereu picioarele drepte.

Faceti repetari timp de jumatate de minut.

Rola
Intinzandu-va in spate, ridicati picioarele si intindeti-le.

Puneti mainile in lateral si aduceti picioarele in jos, dar nu atingeti podeaua.

Aduceti picioarele la piept si repetati acelasi lucru.

Starfish crunch

Puneti-va picioarele si bratele in lateral in timp ce va aflati pe podea.

Incercati sa atingeti piciorul opus cu mana opusa.

Repetati exercitiul timp de 30 de secunde.

Morile de vant

In timp ce va aflati pe podea si cu picioarele in aer, incercati sa le aduceti pe cealalta parte cat mai aproape posibil de pamant si sa schimbati partile.

Repetati timp de 30 de secunde.

Rasuciri rusesti

Stati pe podea si puneti-va intr-o pozitie in care zona abdominala se afla la 45 de grade fata de pozitia initiala.

Aplecati-va si impingeti in lateral.

Schimbati partile si repetati timp de 30 de secunde

Lovituri

Stai jos si puneti picioarele in sus si drepte.

Pastrati spatele ferm pe podea si loviti aerul cu picioarele.

Repetati exercitiul pana cand simtiti senzatia de arsura a muschilor inferiori.

Cercuri duble

Ridicati picioarele in timp ce va aflati pe podea.

Incepeti sa faci cercuri cu un picior.

La jumatate de minut dupa, schimbati piciorul.

Spiderman planks

Stand in maini si pe varfur, ridicati un picior si rasuciti genunchiul la 90 de grade.

Indreptati spatele si tineti-l timp de 15 secunde.

Schimbati piciorul si tineti-l timp de 15 secunde mai mult

In plus, aveti un videoclip pentru o mai buna intelegere a exercitiului.

BONUS:

5 Tipuri de grasimi abdominale și cum să scapi de ele!

Sa fim în formă și sa avem un abdomen plat și tonifiat nu este o sarcină ușoară și necesită eforturi zilnice.

Primii pași includ un antrenament regulat și o dietă sănătoasă și echilibrată.

Cu toate acestea, burticile pot fi de diferite tipuri, astfel încât eliminarea excesului de grăsime în zona abdominală depinde și de cauzele lor.

Acestea sunt 5 dintre cele mai comune tipuri de grasimi abdominale și modalități eficiente de a arde depozitele de grăsime:

Burta balonata

Balonarea indică de obicei probleme digestive, așa încât să o tratați, incercati să luați probiotice și să beți multă apă.

Burta cauzata de alcool

Consumul excesiv de băuturi alcoolice previne digestia sănătoasă.

Acestea sunt, de asemenea, bogate in calorii.

Prin urmare, reduceți aportul de alcool și creșteți consumul de fructe și legume.

Burta provocata de dezechilibru hormonal

Dezechilibrele hormonale determină adesea depuneri de grăsime în jurul zonei stomacului.

În acest caz, faceți unele modificări dietetice și începeți să mâncați alimente mai sănătoase.

Burta provocata de stres

Somnul necorespunzator și stresul cronic provoacă adesea balonare la nivelul stomacului.

Încercați să dormiți cel puțin 8 ore în fiecare noapte, găsiți câteva modalități de relaxare și evitați băuturile cu cofeină.

Burta ramasa dupa ce ati nascut

Mamele trebuie să faca exercitii și să maseze zona abdominală pentru a scăpa de burta post-natala.

Toate aceste tipuri de burti pot fi rezolvate in timp daca adoptam un stil de viata sanatos si alegeti sa faceti putia miscare in fiecare zi.