9 exercitii pentru un stomac plat –doar 10 minute - Healthy Zone 9 exercitii pentru un stomac plat –doar 10 minute - Healthy Zone

Healthy Zone

9 exercitii pentru un stomac plat –doar 10 minute

Cine nu vrea sa aiba stomacul plat ? Unii dintre voi ar putea crede ca acest lucru este prea greu sau chiar imposibil, si necesita multe de facut, dar …

Tot ce aveti nevoie sunt 10 minute pentru a avea corpul dorit.

 

Mai jos sunnt cele mai bune exercitii care va vor ajuta sa va construiti corpul de vis. Iata ce trebuie sa faceti:

  1. Alpinistii

Puneti mainile pe pamant si stati pe varfuri. Trageti cate un genunchi la piept schimbati picioarele la fiecare jumatate de minut.

  1. Single leg drops

In timp ce stati pe spate, intindeti bratele in lateral, ridicati picioarele si incepeti sa le lasati in jos, unul cate unul, fara sa atingeti podeaua. Tineti mereu picioarele drepte. Faceti repetari timp de jumatate de minut.

  1. Rola

Intinzandu-va in spate, ridicati picioarele si intindeti-le. Puneti mainile in lateral si aduceti picioarele in jos, dar nu atingeti podeaua. Aduceti picioarele la piept si repetati acelasi lucru.

  1. Starfish crunch

Puneti-va picioarele si bratele in lateral in timp ce va aflati pe podea. Incercati sa atingeti piciorul opus cu mana opusa. Repetati exercitiul timp de 30 de secunde.

  1. Morile de vant

In timp ce va aflati pe podea si cu picioarele in aer, incercati sa le aduceti pe cealalta parte cat mai aproape posibil de pamant si sa schimbati partile. Repetati timp de 30 de secunde.

  1. Rasuciri rusesti

Stati pe podea si puneti-va intr-o pozitie in care zona abdominala se afla la 45 de grade fata de pozitia initiala. Aplecati-va si impingeti in lateral. Schimbati partile si repetati timp de 30 de secunde

  1. Lovituri

Stai jos si puneti picioarele in sus si drepte. Pastrati spatele ferm pe podea si loviti aerul cu picioarele. Repetati exercitiul pana cand simtiti senzatia de arsura a muschilor inferiori.

  1. Cercuri duble

Ridicati picioarele in timp ce va aflati pe podea. Incepeti sa faci cercuri cu un picior. La jumatate de minut dupa, schimbati piciorul.

  1. Spiderman planks

Stand in maini si pe varfur, ridicati un picior si rasuciti genunchiul la 90 de grade. Indreptati spatele si tineti-l timp de 15 secunde. Schimbati piciorul si tineti-l timp de 15 secunde mai mult

In plus, aveti un videoclip pentru o mai buna intelegere a exercitiului.